Post by quepartparnlisor on Feb 22, 2022 22:06:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa äärettömiä tokeneita ▞▞▞
▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
Perkeleen huono peli kun tulee jotai Vitun HUOLTOTÖITÄ!!!!
Pidin tästä pelistä ennen, mutta viime päivityksen jälkeen minulla ei ole ollut muuta kuin viivettä, yhteyden katkeamista, pätkimistä pelin aikana ja se näyttää vain pahenevan. Tänään kaikki naamioituneista tankeistani olivat tulossa todella oudoissa neonväreissä
Nuubi
Pidän tästä pelistä erittäin paljon, koska ne tasapainottivat taso 10 s ja olisi erittäin mukavaa, jos meillä olisi tykistö kuten pc-versiossa, paitsi että se on erittäin hyvä
Maksa voittaaksesi? Joo tavallaan. Voit ansaita jotain pelissä, mutta päädyt hyvin pitkälle samaan kierteeseen jokaisen pelin kanssa, joka käyttää ryöstölokero-uhkapelejä. Myös vähän buginen ajoittain, jos yhteytesi ei ole täysin koskematon. Otetaan esimerkiksi viimeisin 9-tason pelini. Aja Mauchenini eteenpäin. Yhtäkkiä se kelluu. Peli alkaa. Kun käynnistän uudelleen, olen suoraan sen edessä, mistä aloitin, hyvin kuollut, koska olen ollut hyödytön joukkueelle. Mutta loistava aivojen kääntämiseen ja tankkien ampumiseen.
World of Tanks Blitz Strateške igre zcuy
Peli on todella hyvä.
Pelin tasapainossa on parantamisen varaa.
Tätä peliä pelais enemmän porukoita jos tää ei veis näy paljo tilaa
En saan ees toimimaan
Oletko pelannut omaa peliäsi? Koska panssariiskujen maailma on eräänlainen voittopalkkio riippumatta siitä, mitä sanot, oma panssarikatselijasi auttaa todistamaan väitteeni, jos vk3601h:n kuoren nopeus panssarin lävistyskomposiitilla Rigid on 1 136 km sekunnissa, mikä mahdollistaa 155 mm:n panssarin lävistyksen. niin miksi en voi kiinnittää annihilaattorin eturunkoa alas? , Se ei ole vain vk36 annihilaattoria vastaan, myös vk100:ssani on ongelma ja siinä on 122 mm ase! Rakastan tätä peliä buuut ...ye
World of Tanks Blitz Strategi legb
Se on erittäin hauskaa tasolle 4 ja sitä korkeammalle tasolle asti. Tämä peli on erittäin turhauttavaa, esimerkiksi joskus vihollinen on yhden laukauksen päää kuolleesta, joten ammut ja se jotenkin ohittaa, ei tunkeudu tai osu moduuliin eikä vahingoita, vaikka tähtäät häntä takaa tai helposti läpäisevään kohtaan. . Kun teet tehtäviä tai tehtäviä, kaikki näyttää toimivan sinua vastaan. Joskus sinua ammutaan tyhjästä tai vihollinen katoaa ampuessasi ja ilmestyy sitten takaisin samaan kohtaan eikä tee vahinkoa.
Tää on hyvä.peli
En välitä onko se "OP", mutta minun ja muiden "f2p-pelaajien" on vaikeampaa jauhaa ja säästää paljon krediittejä, ja leikin idioottien tai lasten kanssa, joita he eivät osaa pelata. Hävisin ottelun idioottien ja afk-pelaajien toimesta. mukaan lukien nämä p2w:t, jotka ovat erittäin myrkyllisiä taistelemaan alhaisista ja korkeista tasoista. Olen taistellut vihollisia vastaan heidän maksetuilla tankeilla. Pelin pitää olla historiallisempaa, vittu. kiroilu mukaan lukien on videoidesi käytettävissä paitsi peli.
Aiemmin tämä sovellus ei toimi täysin, mutta nyt palautteen antamisen jälkeen he korjasivat ongelmani ja sitten voala!! Se vihdoin toimii, grafiikka on hyvä, ja tankkeja on niin paljon. Tämä peli on mahtava... Arigato!!!
Erittäin myrkyllisiä pelaajia. En ole varma, tekeekö niistä ilmoittaminen edes mitään. Kaikki on aivan ylihinnoiteltua, ymmärrän kuinka ilmaisella sovelluksella voi olla mikrotapahtumia, mutta "halvan" säiliön näkeminen 10 dollarilla on vain täydellinen sammutus. Pelaajat maksavat voittaakseen ja jatkavat sitten äärimmäisen hyökkäävänä, jos et pelaa kovin kilpailukykyisesti. Peli on sujuvaa ja realistista, mutta fanikunta on roskaa.
Päivitystä ei voi ladata.
Ole hyvä ja tee se niin, että minun ei tarvitse maksaa 2500 kultaa käyttäjätunnukseni vaihtamisesta. Jos nimen vaihtaminen olisi ilmaista, se olisi 5 tähteä. Ehdotus on lisätä rakettitykistö. Voi kuvitella, että se olisi hauskaa.
Päivitti aikaa ja sitte korruptoitua
World of Tanks Blitz 3D online Estrategia lxf
Oli tilaa tilaa ladata tää sitte ku avasin tän niin ei ollu tilaa tilaa niin poistin paitsi kuvaa PewDiePiestä niin ei vieläkään ollu niin poistin tän
Tämä on hullua. Olen niin koukussa siihen. Mutta vain yksi ongelma, että tankkien laukaustulos ei näy uusissa ladatuissa peleissä. Mutta se näkyy matkapuhelimissa, jotka ovat ladaneet pelin muutama vuosi sitten. Joten plz tarkkaile tätä, jos tämä päivitetään, niin pelistä tulee niin realistinen.
Todella hyvä mutta kun ei toimin tosiasiaä wottia poistin varmaa 2,8 Gt. Muistia!!!! KORJATKAA TÄMÄ VIKA! suomi:Erittäin hyvä peli, mutta jos päivitän tämän pelin, mutta en toimi, poistin 2,8 Gt. Muistini puhelimessani! KORJAA TÄMÄ VIRHE!
Oon oottanu jo kaksi päivää ja resurssit ei oo vieläkään ladannu
Ihan hyvä peli mut ois kiva et ku sä oot platoonissa ei voi lainata kaverille vaiks jotain tankkia vaikka 5000:llä krediitillä
Bubble Shooter Genies Fritidsspill ifv
Pelaan tätä peliä vivo x70 pro+:lla, jossa 120 fps -vaihtoehto on saatavilla, mutta pelissä fps pysyy 60:ä, ei koskaan lisää sitä. Jos pelaan maximun-grafiikkakehyksellä, auttakaa rajusti
Ole parempi peli, jos tulipainike toimi joka kerta sen sijaan, että tavoite siirrettäisiin pois kohteesta, mutta he kieltäytyvät korjaamasta sitä. Ne haittaavat useimpia pelaajia muutaman tarkka-ampujan takia! He puhuvat "joukkueesta", mutta et voi KUNNITTAA joukkuettasi vain kolmelle pelaajalle. He myös ALENNOIVAT sinua "huonojen arvioiden" takia, mutta viimeisten 30-100 päivän ajalta ei ole listattu huonoja arvioita!
Ei päästä pelaamaan ku yrittää mennä ni lukee vaa et ravidaan kauppaa
Nytkun sain to offerin niin voin rehellisesti sanoo et hyvä peli
Hyvä mutta ensin jotain peliresursseja jos kestää ainaki 30min
Loistava peli upea grafiikka tonnia tankkeja, joista valita kaikista eri maista edistyminen tason 6 ohi on hieman hidasta, mutta silti ei huonoa.
Ihan hyvä WoT :in mobiilipeli versio
Rakastan tätä peliä, mutta kaikkien upouusien mallien myötä pelini alkaa viivästyä, joten aina kun olen viivästynyt, voin kertoa, että HD-malleja on paljon. Vaikka kaikki grafiikani ovat alhaisia, mikä tarkoittaa, että tulevissa päivityksissä en voi enää edes pelata peliä, joten ainoa vaihtoehto tulevaisuudessa on lopettaa wotb... Joten pls lisää vaihtoehto asetuksiin, joissa ei ole HD-tankkeja. taistelu... Siinä kaikki mitä haluan.
Pelin pelaamisen jälkeen voi olla hauskaa joissakin otteluissa, joihin pääset. Jotkut tasot, kuten taso 7, ovat painajainen uudemmille pelaajille, koska sen tason premium-tankit voivat olla melko rikki tai ylivoimaisia, mutta Kaikki muut pelin osa-alueet on varsin hauskaa pelata vapaa-ajallani, kun minulla ei ole muuta tekemistä. Se käyttää myös loistavia strategiataitoja, tietoisuustaitoja ja kykyä työskennellä joukkueen kanssa auttaakseen kääntämään lopputuloksen taistelussa ja saavuttamaan voiton.
Ei kovin hyvä koska se lataa niin monta kertaa
World of Tanks Blitz Chiến thuật yjnw